Jag måste bara säga...

2009-10-23 @ 15:18:40

Om ni tycker om att bli skrämda, då ska ni se filmen Paranormal Activities. Om inte - Håll Er Borta!

Jag såg den igår med ett gäng vänner på bio, och jag som inte tycker skräckfilmer är särskilt obehagliga i efterhand, var skärrad länge efteråt. Det tog ett bra tag att somna igår natt. Nu när jag tänker tillbaka på den blir jag fortfarande lite skakis.

Otroligt läskig film, se den inte ensamma! Gör det inte. Det var nog den värsta och bästa filmen på länge. En skräckis på riktigt.


Skriv nåt fint
Skrevs av: Tompa

Ska se den ensam en mörk kväll, hoppas jag kanske man kan bli rädd FÖR EN GÅNGS skull xD

2009-10-29 @ 17:58:23

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com