Vilken lycka!

2009-10-22 @ 11:42:25
Jag råkade ramla över några låtar av Flight of the Chonchords på Spotify nyligen. Och herregud, vad glad jag blev! Helt underbara. Ni får ta och kolla in dem, både serien och musiken. Jag älskar dem. Totalt!

Igår var jag för övrigt och vaktade mina syskonbarn. Systern med sambon skulle på föräldramöte på dagis, så jag ryckte in. Väldigt trevligt faktiskt, de är så fruktansvärt söta. :) Och för en gångs skull har jag börjat träffa barnen mer än min mamma har. Det är lite ovanligt, haha. Men sen jobbar ju mamma, och inte jag, så det finns ju en vettig anledning, hih.

Och ikväll är det musikal! Awesome, det är allt jag kan säga!

Ta hand om varandra!
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com