Först och främst...

2009-09-21 @ 21:12:44
så tänker jag inte ge er något val till min musik :)

Har lite ny musik, lite gött av vad jag lyssnar på just nu. Om ni stör er alltför mycket på det får ni la stänga av :D

Hur som! Idag har varit en ganska bra dag faktiskt. Jag och Helene gick upp tidigt (för att vara oss/mig) och drog iväg och simmade. 2000 m blev det! Inte så illa, va? Det var gött, fast bassängen var 25 m lång, så det blev en aning uttjatat efter de där 80 (!) längderna. 40 varv. Jisses.. Men det gick ju bra! Man känner sig riktigt hurtig!

Och sen... Min stora lyckohändelse; min röst hittade hem igen. Och jag menar inte att jag inte har kunnat prata på flera veckor, utan jag har bara inte haft rätt *pow* i rösten när jag sjungit på senaste tiden. Det har varit off pitch och falsk och darrigt och så vidare. Och idag satt jag och sjöng, och för skojs skull tog jag i lite, räknade med att det skulle låta så där hemskt som det har gjort på senaste. Men tänk... så lät det precis som det skulle! Ain't that something, huh? :D Det var nästan så en liten lyckotår letade sig nerför kinden. Det känns så fruktansvärt löjligt, men jag blev verkligen så glad. Det är svårt att förklara, men jag känner mig så beroende av min sångröst, och när den inte är som den ska så blir det en sån lättnad när det kommer tillbaka. Man kände sig liksom ett par kilo lättare. Och det beror nog inte på simningen ;)

Ta hand om er, för nu är hösten på väg.
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com