Systerdag!

2009-09-26 @ 18:47:39
Idag har jag spenderat dagen med min syster. Vi har varit på bio och sett Min Stora Feta Grekiska Semester.
Den var riktigt mysig, men den hade absolut ingenting att göra Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop, vilket både jag och min syster hade trott. Skådespelarna var desamma förvisso, men inte mycket mer än så. Men filmen var bra faktiskt, mysig och så. Lite skratt, lite kärlek och lite sorg. Passar mig bra!


Vi tog även en lite shoppingtur. Systra mi var ute efter en väska. Jag var inte ute efter någonting, men jag hittade ett par jeans (vilket behövdes, majoriteten av mina jeans är trasiga), och även ett linne. Jag är redigt nöjd. Ska se om jag får upp nån bild snart :)

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com