Varannandagsväder + för lite sömn

2010-04-01 @ 23:26:58
Det är nog det bästa receptet på en förkylning. I alla fall om man heter Louise. För jag är dunderförkyld! Och det är väldigt trist, för nu börjar det ju bli riktigt fint väder, och jag vill ut och jogga och jag är ju ledig i ett par dagar nu. Jag hoppas jag tillfrisknar snart.

Och jag skulle ju bli bättre på att blogga! Vet inte vad som hände med det. Till och med min morbror är bättre på att blogga än jag. Ajajaj! Men så det kan gå.

Var för övrigt och shoppade idag! Hade dels lite presentkort jag behövde ta slut på (har ni hört på maken? Jag var tvungen att shoppa! Aldrig hänt förut.), och dels ville jag unna mig lite. Shoppingen slutade i alla fall med att jag kom hem med ett par träningbyxor, en vattenflaska, en tröja, lite smink, ett skrivblock och ett ljus. Inte alls särskilt nödvändiga saker, men jag tycker jag är värd det. Faktiskt!


Och nu, med tanke på mina uppdateringar på bloggen passar jag redan nu på att säga

Glad påsk! :)

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com