"Ska du jobba för NASA senare i livet?"

2010-12-04 @ 01:28:30
"Nej, hurså?"
"Du pluggar ju HELA tiden!"

Ja, det gör jag verkligen. Dag som natt, känns det som. Men jag har nyss gjort klart ytterligare en uppgift. Så det går framåt igen. Nu är det bara en skriftlig uppgift till, sen är det muntlig presentation på tisdag samt tenta nästa onsdag. Det borde jag väl ändå klara tycker jag. Åtminstone om jag håller uppe ambitionen ett tag till. Fast det börjar ta på krafterna. Känner mig helt utmattad och jag bara tänker skola hela tiden, och man blir så himla trött av det, både fysiskt och psykiskt.

Men som sagt; 13 dagar kvar. Sen kan jag sova och slappa så mycket jag vill. På tal om det, dagen efter tentan är helt full med saker jag ska göra, enligt min almenacka. Det står saker så som "sova, äta, slappa, leka, baka, titta på tv, sova, sova, sova, äta, sova, spela piano, äta, sova". Helt galet. Inte ro här inte, haha!

Måste passa på att länka en liten låt som jag tyckte var lite mysig (om jag gillar Good Ol' Hank Williams):
Weary Blues From Waiting

Ta hand om er! :)

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com