Söndagssysslor

2010-12-12 @ 19:24:26
Söndag. Tredje advent. Vinter.
Jaa, jag har vridit runt dygnet en bit, sover alldeles för länge. Mycket längre än jag borde och det är inte så bra med tanke på att jag måste plugga, och jag avskyr att plugga på kvällarna. Men jag försöker få så mycket som möjligt gjort. Jag var dock tvungen att offra en mysdag med tjejkompisarna för plugget. Det kändes riktigt ledsamt. Hade sett fram emot det. Men känner jag de där tjejorna rätt kommer det hända nån mer gång, haha!

Men nu har jag i alla fall tagit paus, för nu ska jag tvätta! Riktigt roliga alternativ jag ger mig själv; plugga eller tvätta. Kul. Men det är ju söndag, och söndagar är alltid tråkiga, så varför inte? Försöker göra något roligt också, men det går så där. Har ingen riktig ro i kroppen. Men jag försöker göra små julkort. Enda problemet är att jag är helt värdelös på att göra julkort! De blev verkligen jättefula! Fast å andra sidan kan det ju vara jag som är lite självkritisk också, men jag tycker verkligen att de är jättefula! Jag har ju mina konstnärliga "talanger" fokuserat på annat, om man säger så.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com