Urk-vecka

2010-02-01 @ 17:33:57
Som jag skrev sist hade jag fått en audition om en praktikplats. Det gick alldeles utmärkt, faktiskt! Tog ungefär 3½ minut, sen var det klart! Vet inte när jag börjar ännu, måste fixa lite papper. Men det var början på en helt perfekt tisdag. På kvällen var jag och spelade oljefat, och om ni har det minsta lilla musikintresse måste ni pröva på det. Helt galet kul!

Men på onsdag eftermiddag, då satte vinterkräksjukan igång. Och sen onsdag eftermiddag har jag i princip varit sängliggandes. Jag trodde jag mådde lite bättre på fredagen eller lördagen (minns inte vilket), men jag blev sämre igen. Hur kasst får det vara?
Idag mår jag lite bättre, min mage gör inte revolt längre. Men jag är helt utmattad, lite smått yr hela tiden. Men det är väl förståeligt, jag har ätit minimalt lite i snart en vecka, och hälften ville min kropp inte behålla.
Jag har tappat tre kilo på fem dagar. Jag har inget emot att tappa tre kilo, men sättet var inte det roligaste. I så fall behåller jag hellre kilona.

Och med tanke på att jag i princip levt på vatten och bröd är jag helt överlycklig, ty jag ska äta pannkaka ikväll! Haha, sicken lycklig kvinna jag är. Pannkaka, haha.

Ta hand om er, och hoppas ni mår bättre än jag!
<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Aboo pannkaka jao! Give me some!

2010-02-01 @ 22:43:59
URL: http://medurs.blogg.se/
Skrevs av: Katinka

Härligt att höra om praktikplatsen iaf ;)

2010-02-02 @ 15:22:04

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com