Utanpå-nerver

2010-02-04 @ 13:47:55
Åkte till Konsum i morse för att fixa papper för praktikplatsen. Fixade det. Åkte till Arbetsförmedlingen för att de skulle fixa. Fixade inte, för det var missat på en bit på pappret. Så nu måste jag ringa till Konsum, för att fråga när jag kan komma till Konsum, så jag kan åka till Arbetsförmedlingen - igen. Och sen, då måste Arbetsförmedlingen godkänna allt innan jag kan börja praktisera.

Och jag har gått omkring med nerverna på utsidan hela veckan, så just nu känner jag för att gråta en skvätt. Vet inte ens om jag orkar det.

Jag som tyckte det var en jättebra dag. Nu är det en dålig dag. Jag kommer behöva peppas till helt sjukt mycket för att känna att det är kul att ge sig ut i snön för musikalen. Så dåligt humör är jag på. :c

Dålig dag.  Vad har ni för dag?

<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

Aw! Allt krångel med alla papper å grejs.. Tänk på att det blir så najs när det är fixat, tänk framåt. Tänk på att du är söt och att vi ska ha 90tals fest snart ;D puss!

2010-02-05 @ 07:19:39
URL: http://nyfikenunderbar.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com