Ny vecka.

2010-01-11 @ 15:33:47
Har ni haft en sån där natt, då man bara verkar vrida och vända på sig hela natten, hur trött man än är? Minsta lilla sak väcker en från sin redan värdelösa sömn, och man verkar aldrig falla in i den där djupa sömnen. Och när man väl gör det vaknar man igen, för det är dags att gå upp. Känns det igen?
En sån natt hade jag inatt. Det är hemskt. Man är inte pigg någonstans, och jag fryser och är stel. Nej usch! Jag hoppas på att sova gott och länge inatt.

Och jag märkte hur trött jag var, när jag insåg att jag hade glömt mina nycklar. Jag brukar inte glömma sådana saker, och i morse hade jag till och med god tid på mig! Ändå glömde jag nycklarna. Med nöd och näppe lyckades jag ringa pappa (för inte hade jag laddat mobilen heller), men han var på äventyr. Så jag fördrev tiden med att gå från Gullmarsplan, ända hem. Det var skönt, vädret var ju kanon! Men hade det inte varit sol hade jag med största sannolikhet inte gjort det.

Men nu fryser jag så mycket på grund av tröttheten, så jag ska ta ett bad! Sen ska jag unna mig en bärsmoothie. Det ni! ;)

Ta hand om er, och sov gott i kväll, haha!
<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Jag har inte sovit ett jota inattt!!! det är hemskt!

2010-01-12 @ 10:38:01
URL: http://medurs.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com