Torsdagar.

2010-01-21 @ 22:31:28
Torsdagar är verkligen bitterljuva för mig. Nåt så fruktansvärt alltså. Torsdagar känns som den där dagen då man tycker veckan är en dag för lång. Jag tycker åtminstone det. Någon som håller med mig kanske?

Men dock är ju torsdagkvällar en av de roligaste på hela veckan. Musikaltajm, så att säga. Så sjukt kul vi har! jag vill inte avslöja en massa för folk som kanske ska komma och kolla, men trots att vi är lite kort med människor tycker jag att det går bra. Musiken och dansen går finemang tycker jag. Scenerna och teatern går så där, eftersom flera personer saknas, men med det i åtanke tycker jag att det går bra.


Och när vi är klara får ALLA komma och kolla! Så det så :D

<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Jag ska komma och titta när du är duktig och musikalig!

2010-01-23 @ 15:07:32
URL: http://medurs.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com