Yes! Äntligen..!

2010-01-26 @ 11:45:22
Jag har fått en intervju till en eventuell praktikplats. Coop Konsum är det som gäller. Känns helt sjukt roligt, jag är jättetaggad. Men dock nervös. Fick reda på det idag, och det är precis idag som intervjun är. Men förhoppningsvis hinner jag inte bli nervös då. Nej, vem försöker jag lura, jag är redan nervös. Galet nervös dessutom. Jag har ju aldrig varit på intervju förut. Jag har ingen aning om hur det går till, eller vad jag ska svara på de frågor jag inte vet något om. Men hjälp. Varför skriver jag det här, jag blir ju bara mer nervös, haha.

Men lycka mig till, jag vill verkligen inte göra bort mig. Har gått arbetslös i drygt fyra månader, och det är helt galet tråkigt. Så jag hoppas det går bra, det skulle vara jätteroligt och skönt att få ha en praktikplats. Vi får se hur det går. Jag tänker vara mig själv, och vill de inte ha mig, då var det nog inget bra från första början. Men jag hoppas! :D

So wish me luck!
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com