Datorer

2010-07-07 @ 16:49:37
Datorer ja.. Det är nog inte riktigt vår grej, här i min familj. Min är fortfarande paj (tror jag är för rädd för att få reda på att jag förlorat allting på den, för att göra någonting alls), och nu är familjedatorn också trasig, och ingen orkar bry sig, haha. Det är ganska skönt faktiskt. Speciellt att slippa Facebook. Det är faktiskt mycket skönare än vad man kan tro. Speciellt på sommaren. Jag har knappt varit hemma en endaste kväll på flera veckor, känns det som. Och jag har aldrig mått bättre! Jag har bara umgåtts med massa underbara vänner, solat och badat och lekt med syskonbarnen. Hur kan det bli bättre?

Så därför kanske ni inte bör förvänta er så mycket internet-kontakt från min del har bara mammas bärbara jobbdator då och då, men jag försöker låta bli den. Men ni får gärna höra av er desto mer på telefon, och träffa mig face to face. Det är ju det allra bästa faktiskt. :)


Jag hoppas ni har det lika bra som jag i sommaren, om inte bättre! Var försiktig i solen, drick mycket vatten, och ät mycket gott! Ta hand om er helt enkelt.

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com