Lördag, helt enkelt.

2010-03-06 @ 15:12:01
Var i Skarpnäck igår och roade mig med lite roligt folk. Var dock, precis som många andra, otroligt trött. Och det började sent, så det blev sent att komma hem också. Eftersom det inte finns några slags förbindelser mellan Sköndal och Skarpnäck nattetid så väntade jag på att den ordinarie bussen började gå igen, så jag kom hem vid sex i morse. Ack så trött jag är, faktiskt. Men jag hade väldigt trevligt, så det var värt det.

ikväll.. Ja, då blir det... jag vet faktiskt inte vad det blir. Antingen någon slags fest eller så blir det hemmachill. Får se, helt enkelt. Jag ska göra det jag känner för i alla fall, för det är det man ska göra. Man ska ha kul!

<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: julia

Man ska ha kul medan man kan! Inte sant?

2010-03-06 @ 22:17:53
URL: http://littlemissinteresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com