Plugg i höst?

2010-03-14 @ 00:41:27
Just nu sitter jag och söker runt efter något att studera i höst. För jag tror verkligen att det är det jag borde göra. Det känns rätt. Jag är inte i jobbtagen, och arbetslöshet och ersättning från Försäkringskassan inom en viss tid är inget alternativ att välja på.

Problemet är att jag verkligen inte vet vad jag vill plugga. Ska jag satsa helhjärtat på musiken, som är stora passionen, eller ska jag göra något helt annat? Och vad i så fall? Jag vet knappt vad jag tycker om, och absolut inte vad jag skulle kunna tänka mig att plugga.

Helt galet svårt. Har beställt hem en kurskatalog från Stockholms Universitet, och sen kollar jag runt på annat håll. Men jag får skynda mig, inte långt tid kvar att anmäla sig på!

Men har ni något tips på vad jag borde göra? Var ser ni mig? Åsikter vill jag ha! :D

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com