Back in action! Eller nåt sånt...

2010-11-13 @ 01:45:00
Ja, tror ni inte Internet pajade (hemtelefoni likaså) när vi väl har en fungerande dator? Klart det gjorde! Men nu hoppas jag att Internet och dator ska fungera i harmoni ett tag, i alla fall.

Tänkte bara börja med att säga att jag och Simone var i stan för... ja, när det nu var. Förra veckan? Usch, vilket dåligt minne jag har. Men hur som, jag och Simone var närmare bestämt i Gamla Stan, och där fanns vadå? Jo, en brödbod! Jag hade verkligen ingen aning om att det fanns en sådan där. Fast det borde jag ha anat. Men vid åsynen av brödboden fick jag en önskan om att ha en brödbod på landet. Får väl se vad som händer med det, det kanske är en sån där höst-grej. Varma bröd i en mysig stuga på landet? Känns väldigt passande för hösten.

Men jag gick faktiskt hem, väl inspirerad, och bakade! Tekakor blev det, det blev lättast och billigaste utifrån vad jag hade hemma. Och de blev riktigt goda. Jag tog en bild som jag tänkte lägga upp, men jag får göra det senare.


Dessutom började en ny omgång av musikalträning igår. Det känns som att det har varit uppehåll jättelänge. Fast förvisso har det ju faktiskt gått 4-5 veckor sen sist, och det är inte så lite. Men det var jättekul! Nya människor, som verkade jättetrevliga, och massa glädje. Men när jag kom hem märkte jag hur laddad jag hade varit, troligtvis i flera dagar, för jag somnade så fort jag lade mig, och jag var nära på att inte komma upp i tid i morse, trots sovmorgon. Dock var det ju riktigt skönt att sova så djupt. Det händer inte så ofta.



Och nu har jag uppdaterat ytterligare lite, hoppas ni tappra som kollar glädjs. :)

Höres!
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com