Lör 2010-11-20

2010-11-20 @ 12:40:59
Det  där med pluggandet går.... åt skogen, om jag ska vara riktigt ärligt. Jag kommer ingenstans. Och det är nog mestadels för att jag inte vill. För jag vill verkligen inte. Hade det inte varit för att jag vill ha csn nästa termin så hade jag hoppat av kursen. Faktiskt, så jobbigt tycker jag att det är. Men samtidigt anser jag att det är bra att något håller mig kvar. Jag behöver lite utmaningar, jag behöver göra sånt jag inte vill. Fast det suger att man få ångest och ont i magen av det. Men jag får väl inbilla mig att "det som inte dödar mig, gör mig starkare". För om jag klarar tentan, så är det mindre än en månad kvar, sen är det över! Och det är ju värt! Så jag ska... jag vet inte om jag ska ta mig i kragen, men jag ska ta mig igenom kursen. Det ska jag! :)

Men oavsett hur plugget går idag så kommer jag vara less om ett par timmar. Så då ska jag åka till min syster, och ta en välbehövd paus. Hon är just nu mitt uppe i att flytta. Det flyttas från Haninge till Farsta. Vilket betyder att hon bor betydligt närmare än innan. I like! Dessutom är min farbror och hans fru där och hjälper till just nu, så jag ska få träffa dem också, vilket jag inte gjort på länge. Och jag tycker så mycket om dem, så det ska bli väldigt trevligt.

Jag borde dock kanske äta lunch någon gång under dagen... Kan vara smart.


Kräm på er
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com