Fre 1 april

2011-04-01 @ 08:02:04
07.57

Jag vet att det var någonting som lät i min dröm. Det var som om någon stog och slog två stenliknande pinnar mot varandra. Jag minns inte ens drömmer, jag vet bara att det var någon slags varning signal. Jag vaknar, och hör det igen, men tror att jag fortfarande halvsover, eller inbillar mig ljuden. Men så fortsätter det låta. Och så tar det någon minut till innan jag inser att det är min branvarnare som börjat sjunga på sista versen. Klockan kvart över sex på morgonen. Så det är bara att gå upp, plocka ur batteriet och påminna sig själv om att köpa nytt. Och då är jag vaken. Lika bra att fortsätta så, det finns saker att göra. Men jag måste ju säga att det är ju otroligt mycket trevligare att vakna av att brandlarmet säger "Byt mitt batteri!" än att den säger "VAKNA, FÖR FAN, DET BRINNER JU!".

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

haha, nu skulle du ha en "gilla-knapp" här, skön inställning, jag hade blivit skitsur :P

2011-04-01 @ 11:34:10
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com