Lör 23 april

2011-04-23 @ 22:25:10
Jag stannade inte i stan så länge. I torsdags åkte jag och mamma med min systerdotter upp till landet. Eller ja, till mormor och morfar, men det är på landet. Och det var underbart! Jag ville inte åka därifrån. Det var så lugnt och tyst och varmt och soligt. Jag har de senaste dagarna bara solat, lekt, solat, sovit, ätit, solat, chillat, njutit, njutit, njutit, njutit. Inga bilar hörs, mobilen har jag haft långt ifrån mig och inte heller brytt mig om, och ingen dator. Det är så det ska vara. Finfina grejor!

Och nu har jag inte ens varit hemma i mer än ett par timmar och jag är redan helt galet uttråkad. Jag kanske bara ska gå och sova istället. Har vaknat runt ått-ish i flera dagar nu (på en lördag?!). Har inte varit vaken efter tio på lika många dagar, så det är egentligen inte så konstigt om jag är trött. Jag gör nog det. Det är inte direkt som om jag har varken lust eller ork att göra nåt annat. Så får det bli. Sova är ju alltid skönt.

Tant Louise.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Hej tant! Hur mår tant? Vill tant vara snäll och leka med mig snart? Tack så mycket tant, det var allt. Hejdå tant.

2011-04-25 @ 09:49:18
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com