Louise is back in town!

2011-04-19 @ 22:11:56
Jag har haft ett par riktigt härliga dagar i Göteborg. Har i princip bara promenerat, fotograferat, shoppat, solat, skrattat och njutit hela dagarna. Och så var jag och Simone på en grymt härlig jazz/funk/soul-klubb. Precis i vår smak.

Jag slänger upp lite bilder om ett tag eller så.

Hej så länge!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Asså fett fina och ack så charmiga bilder du skickade till mig, haha. Kan inte sluta garva åt min nya profilbild, SÅ SKÖN! Ska själv snart slänga upp en del bilder på bloggen och såklart skickar jag ett par till dig också (som jag skrev på fejan). Spännande å se vad du slänger upp för tjusiga foton från vårt lilla äventyr :D Puss på'rej

2011-04-19 @ 23:49:31
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com