Lör 20 augusti

2011-08-20 @ 14:03:24
En tredjedel av internatet är vaket, för en är hemma över helgen och en är bakis.

Bokstavligt talat alltså, haha. Det var fest igår, och de här människorna är inte riktigt kloka. På ett positivt sätt alltså. Men det var riktigt kul. Så det blir nog en ganska lugn dag idag skulle jag tro. Den enda planerade kraftansträningen är att ta mig till ICA och handla. Det känns ganska lagom jobbigt för idag.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Först: Tack för den otroligt fina kommentaren - den gjorde mig varm om hjärtat! Och nej, men ett nytt objektiv och ett aldrig sinande intresse att bli bättre hjälper nog ganska mycket! Fast visst skulle det vara kul att vara fotograf?



Igår var jag och lyssnade på Rebekka Karijord och kände lixom att du och jag aldig träffades och sjöng? Jag har paxat dig för det och mys och skitsnack såfort du kommer hem!!! För jag saknar dig!

2011-08-20 @ 15:17:34
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com