Lör 27 augusti

2011-08-27 @ 16:55:49
Hej kära vänner!

Igår var det någon slags fest/förkrök här på gården, vilket var väldigt roligt. Jag är dock dunderförkyld fortfarande så jag satt mest och inbillade mig att jag var social. Kändes lite udda att sitta med en tekopp medan de andra hällde i sig vin och öl. Men är man sjuk så är man! Och när de andra gick till den enda puben i Markaryd (som jag vet om iaf) så stannade jag och ett par andra hemma. Vilket verkade vara ett smart drag, för de andra hade tydligen blivit tokfulla hela högen. Så jag är lite glad att jag var sjuk, haha. Nästa helg ska jag dock vara med, för då är det stor kick off-fest för alla i hela skolan, och även de som går i Bjärnum (eftersom det är en filial till Markaryds Folkhögskola. Det ska bli riktigt roligt, jag ser fram emot det, kommer ju få träffa Amanda då, wiho!

Men hörrni! Jag har ju lovat att ni ska få se mitt rum här i Markaryd, och det har jag ju inte hållit! Men nu ska ni få se! Det är två ganska dåliga bilder, och mitt rum är ännu lite stökigt och väldigt kallt och opersonligt, eftersom jag inte var smart nog att ta med mig mattor och sånt. Men det ska jag ordna nästa gång jag åker hem till Stockholm. Då ska det bli rart, ska ni se!



Den första är från halldörren, den andra är från hörnet i sängen.
Det enda som inte kom med var hörnet där min keyboard står och dörren in till badrummet, men det är nog inte så intressant, haha.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com