Mån 29 augusti

2011-08-29 @ 21:37:39
Jag är i Småland. Det märks, för det regnar ungefär 5 gånger om dagen. Man jag hade inte förväntat mig så mycket mer ändå, haha. Jag tror förkylningen går åt rätt håll, för jag är inte tillräckligt slut för att bara ligga i sängen längre, utan jag rör på mig (nu ikväll har jag varit med och övat på dansen t ex!), även fast jag fortfarande blir trött och fortfarande hostar som en tok. Hostandet är värst. Men jag tror som sagt att det går åt rätt håll. Men imorgon har jag både mickteknik och enskild sång, och jag är skeptisk till att jag kommer kunna sjunga över huvud taget, men det får vi som sagt se. Jag dricker te och vatten i massor!

Men jag måste bara säga att det känns helt sjukt att jag faktiskt är här. Jag går i skolan och det enda jag gör är det jag älskar mest av allt. Jag längtar inte efter helgen (än, hehe. Det lär nog längtas när de större produktionerna kommer igång), och jag vill hålla på från tidiga morgon till sena kväll. Och folket.. ahh! Alltså jag önskar alla kunde uppleva det här, för den här upplevelse är ingenting annat än vackert. Och jag har bara inne på tredje veckan nu, så det är ju fortfarande smekmånad liksom. Men det är ändå så ljuvligt. Hoppas och tror att det kan hålla en bra stämning året ut. Jag är i alla fall toklycklig.

Puss på er!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnea

Sjukt härligt verkar du ha det! Är jätteglad för din skull!! Puss och kram

2011-08-30 @ 08:28:31

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com