Fre 23 december

2011-12-23 @ 15:58:52
Denna veckan har varit precis så slapp och skön som jag velat. Jag har träffat nån kompis varje dag, varvat med shoppande och en massa slappande. Måndag träffade jag Simone, tisdag - Tove, onsdag - Emil och igår träffade jag Jessica. Idag har jag dock inte träffat någon kompis. Däremot gick jag ut på en timmes lång powerwalk i regnet, sprang uppför alla sex trappor när jag kom hem, körde lite styrka och stretch för att sedan städa. Eller ja, jag har mest plockat lite här och var. Mamma och pappa får ta den stora städningen, för jag har bestämt mig att sätta mig på tvären - våga vägra städa föräldrarnas skit, säger jag bara! Så de städar, jag bloggar. Känns helt ok. Men jag ska faktiskt hjälpa till snart, jag lovar. Eller??

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com