Fre 2011-02-11

2011-02-11 @ 17:12:40
Idag har jag inte haft några lektioner, och tur är väl det! Jag hade nog inte kommit till skolan ändå. Jag har precis kommit hem, efter ett försök att ta mig till min syster. Jag hittade ingen info om bussen på sl.se, så jag antog att jag kanske kunde ha tur, om jag var beredd att vänta ett tag. Och jag väntade... Och väntade. Efter 35 minuter, och det inte hade gått en enda buss, varken åt ena eller andra hållet, så gav jag upp. Jag hade ingen lust att gå till Farsta heller. För det är kallt. Riktigt kallt, så pass kallt att när jag kom hem (efter en halvtimme!) så var jag knallröd i ansiktet! Och då menar jag så pass röd att det såg ut som att jag varit utomlands tre veckor och både blivit brun och röd på samma gång! Väldigt roligt att se.

Jag hoppas bara att det har blivit lite lättare att ta sig fram imorgon, för då ska det bli avskedsfest för de finfina flickorna Katinka och Simone. De flyttar västerut och lite mer västerut. Göteborg och London, för att vara exakt. Usch, jag blir alldeles ledsen när jag tänker på det. Kul för dem, så klart, men som jag kommer sakna dem. <3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com