Sön 2011-02-20

2011-02-20 @ 12:52:12
Jag måste bara säga att jag inte har min mammas pigment. Hon var ute igår och typ två timmar idag, och hon börjar redan bli så där härligt brun. Själv måste jag vara ute hela dagarna, varje dag, hela sommaren för att det ens ska synas att jag varit ute.

Men det var inte det jag ville säga.

Jag har haft en riktigt mysig helg. Det var vad jag ville säga. I fredags hade mina föräldrar bjudit hem några vänner på sångkväll, så jag flydde. Jag och fina Simone begav oss till Marie Laveau för ett glas vin. Vi tänkte senare ta en liten promenix mot Gamla Stan, så Simone kunde fotografera lite. Men det var så förbaskat kallt, så vi tog tuben på en gång till Café 60, där vi satt till närmare ett på natten.

Lördag blev även det en Simone-dag, med en Jessica-bonus på kvällen. Jag och Simone begav oss in på söder för lite shopping. Jag hittade handkräm, en ring, en tröja, ett par hängselshorts (som ska användas hela sommaren!) och en underbar långklänning. Riktigt nöjd, I am.
Kvällen blev Melodifestivalen hos mig med Simone och Jessica, vilket var ytterst mysigt alltihop!

Och imorgon (tror jag) kommer släkten, så idag ska det städas! Och så ska jag läsa The Great Gatsby också. Och i min feta Introduction to literature-bok. Slappt men ändå sysselsatt. Skönt.



Peace!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Tror jag får ta o se lite gladare ut på bild, haha

2011-02-20 @ 22:21:24
URL: http://http://nyfikenunderbar.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com