Tis 2011-02-15

2011-02-15 @ 23:58:44
Först och främst undrar jag var ni läsare kom från? Okej, jag vet att Tove har typ 200 st, medan jag har typ...10. Haha, men vad fasen, jag kan inte direkt påstå att jag gör reklam för mig blogg. Hur som, tack för att ni läser, ni som bryr er!

Secondly; jag borde verkligen sova. Kvart i tolv. Fy mig. Men nu hamnade jag på det där med allt jag borde göra. Äsch, skit i soveriet, det ordnar sig. Jag sov ju faktiskt bara 3 timmar natten mellan söndag och måndagen. Jag tänkte att jag skulle kolla på Grammy Awards, men ungefär halv tre på natten bestämde jag mig för att jag ser reprisen på lördag förmiddag istället. Men jag vände och vred mig till fem på morgonen i alla fall, så jag hade lika gärna kunnat sett det. Men nu har jag nåt att se fram emot på lördag. Nice!

Och jag fick ett bukett rosa tulpaner av min pappa igår. Det var fint, för jag hade inte blitt särskilt påverkad av att det var alla hjärtans dag. Fram till jag såg kärleken på stan. Då ville jag helt plötsligt också ha en bukett blommor av någon som håller mig kär. Och så kom min pappa hem med blommor till mig och mamma. Fint av honom!

Och på tal om mina föräldrar; de ska ha sångkväll med sina vänner på fredag! Snacka om att jag inte tänker vara hemma då! Nog för att jag tycker mina föräldrar är roliga, men inte riktigt så roliga... Haha.

Peace, ya'll!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

Du får hitta på något så att du slipper vara hemma :P Jag brukar gömma mig på mitt rum när sånt händer, för det finns inget att göra där jag bor..

2011-02-16 @ 15:26:37
URL: http://fjadergras.blogspot.com
Skrevs av: Helene

heeej :) Jag är här :)

2011-02-16 @ 18:48:27
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com