Tors 24 feb

2011-02-24 @ 10:45:02
10.45

Jag hittade nyss ett recept i DN som såg och lät riktigt mumsigt ut. Chilikyckling med ädelost. Jag klippte ut det och bestämde mig för att jag ska göra det någon gång snart. Jag undrar när, dock. Jag kanske kan göra den i helgen då mamma och pappa är på 50-årsfest. Det vore ju bra! Fast då kanske jag får bjuda över någon, känns alltid så tråkigt att göra en sån piffig middag när man ska äta den själv. Men det kanske finns någon som är sugen på lite mat och nåt glas vin, vad vet jag? Hehe.

Peace!





16.15

På tal om mat förresten. Jag misstänker att jag möjligtvis kan vara intolerant mot gluten. Så jag ska försöka pröva på en diet ett par veckor som är både laktos- och glutenfri, för att se om magen blir gladare. Och jag letar schyssta recept och idéer, så jag inte behöver börja min diet med en morot eller liknande till frukost, för att jag inte vet vad annars jag ska äta.

Så har ni idéer, tips och recept om laktos- och glutenfri mat, så är det bara att langa my way! Jag behöver all hjälp jag kan få.

Peace!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Åhh jag är alltid up for en god middag, ett glas vin och inte minst gött sällskap (kanske med värsta bästa musiken till)!

2011-02-24 @ 22:10:46
URL: http://http://nyfikenunderbar.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com