3 x P

2011-01-30 @ 17:29:19
Promenad, Picknick, Plåtning.

Efter flera dagars dissande och deppande, så tog jag och Simone och packade våra väskor med te, muffins (Simone hade gudomligt goda Pizzamuffins med sig. Mumma!) och sittunderlag och gav oss ut på en långpromenad runt Flatensjön. Och jag kan säga att det var precis vad jag behövde. Solen sken, det var lagom temperatur och det var uppfriskande och uppiggande. Och då Simone hade sin fina kamera med sig, och jag hade min.. mobil (den har dock en helt gäng megapixlar), så kunde vi inte låta bli att stanna till då och då och ta lite bilder. (Klicka på dem för att se dem i större format.)



Jag har betydligt fler bilder, men de flesta är ungefär likadana. Men det kanske kommer lite fler bilder lite senare, men här är i alla fall några stycken. Men det var en härlig promenad, och nu känner jag mig verkligen redo att möta nästa vecka med nya tag, och ett nytt humör.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Jag har ju redan berömt dina tjusiga bilder men det gör jag det gärna en gång till, så FINA! Vad kul att du gillade mina muffins :) dina var fan inte dåliga de heller. Vitchoklad och muffins, kan det bli mer rätt!

Tack för den fin och långa promenaden, det var precis vad jag behövde för att komma ur min deppiga period! Du är fan bäst, du är en pärla på alla sätt och vis. Oj, här flödar komplimanger men det är bara för att du är som du ÄR!

2011-01-30 @ 17:49:45
URL: http://nyfikenunderbar.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com