Fredagsmys

2011-01-21 @ 15:15:03
Efter mycket om och men har jag äntligen skickat in mina papper till CSN. Nu hoppas jag bara att det inte blir några andra problem. Men jag tycker att det borde gå bra.
Och på tal om bra, idag hade vi diagnostiskt test på engelskan. Det var ett test där högsta poäng var 160, och enligt vår lärare var de svåraste frågorna sådana som till och med personer med engelska som modersmål brukade ha fel på.
Jag fick 122. Och med tanke på att jag tyckte att jag gissade mig fram på mycket så är jag helt Toknöjd! :D

Känns som en bra start på kursen i alla fall. Och jag ska genast se till att det fortsätter så, och sätta mig och läsa det jag måste ha läst till på måndag, samtidigt som jag är barnvakt. Tunga grejor!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com