jahaaapp

2011-01-06 @ 01:10:40
Jag vet inte om jag skrivit innan att jag, till skillnad från tidigare år, har varit helt okej med vintern. Inga problem.

Det har gått över...

Jag har kommit på mig själv med att längta efter sommaren. Varje dag! Suck, alltså. Och med det kom vinterdeppen. Speciellt efter jul och nyår. Men vad sjutton, jag har klarat mig igenom 20 vintrar tidigare, jag klarar nog denna också.

Har för övrigt köpt ett träningskort på Friskis&Svettis, så jag ska börja ignorera vintern genom tränings också. Det blir nog riktigt bra, för jag måste komma i form. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Då kanske man är lite fit till sommaren i alla fall. Eller inte helt otränad i alla fall.

Och på tal om sommaren märkte jag nyligen att jag fortfarande har bikinilinjer sen i somras. Mer av sånt, tack!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com