Mån 2011-01-17

2011-01-17 @ 20:08:22
Först och främst, mina fina kusin Lena fyller 21 idag. Massor med grattis till henne!

Secondly: Jag ska bli så jäkla fit! Eller... vänta.. Vi får se hur fit jag blir.. Men jag var med världens bästa Simone och tränade på Friskis igår, prövade på ett stycke danspass. Riktigt kul! Och träningsvärk i vaderna på det. Av alla ställen.. Men det är skönt, jag gillar träningsvärk, det är ett så obehagligt behagligt bevis på att man ansträngt sig. Ska för övrigt iväg och träna mer imorgon. Nice! Måste ju passa på att få in någon slags vana, innan skolan börjar.

Och jag känner i hela kroppen att jag ska röra på mig. Det är så skönt och man blir så glad och pigg. Det är ganska fascinerande att man inte lyssnar på sin kropp. Den som känner en allra bäst. Man vet att den och den maten inte är bra. Men man äter den ändå. Man vet att träning är bra och uppiggande, men ändå blir man stillasittande. Helt sjukt, om jag får säga det själv.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com