Upp och ner

2011-01-27 @ 23:59:31
Idag har varit helt kaos, upp och ner, bak och fram och huller om buller. Men bara för mig själv. Inget särskilt som har hänt så, utan jag har bara mått allmänt kasst. Magont, trötthet, huvudvärk och så vidare, med små ljusglimtar här och var. Till exempel hade jag en fin och underbart rolig lunch med Helene. Det förgyllde verkligen hela min dag. Men jag hann självklart bli seg och deppad på vägen hem, så lagom till musikalen var jag så opeppad som en människa kan bli. Men som sagt - fina människor. Även om jag inte var mitt bästa jag... Men jag ska få träffa både Helene, Josefine och Tove imorgon, så det kan bara bli bättre än idag.

För imorgon ser mitt schema ut som följande:
  • Träning.
  • Se på musikalrep med Helene.
  • Ut och göra stan med Tove och Josefine.
Ni ser. Bara roliga saker! Det kan bara bli bra. Dessutom kommer vår nya soffa imorgon. Så nu ska jag sova, så jag orkar köra slut på mig själv imorgon, så jag kan provligga soffan - hela helgen.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com