Lör 2 juli

2011-07-02 @ 21:13:38
Igår var jag ledig och jag spenderade min fria kväll på Trädgården med Simone och Tove (Simones kusin Tove alltså, och inte SkogsTove, hehe). Det var riktigt riktigt trevligt, även om det var mindre dans än vi hoppats på. Men jag hade väldigt trevligt i alla fall.

Men mer roligt än så har jag egentligen inte att säga. Mina föräldrar kommer hem från Kroatien inatt, så jag håller på att städa undan den värsta skiten jag har spritt omkring mig medan de varit borta. Men det är inte så farligt faktiskt, det är mest disk. Och lite dammsugning, men det behövs göras i alla fall.

Annars sitter jag mest bara och funderar på om jag ska försöka slumra till lite innan jobbet eller inte. För jag var pigg, nu känner jag mig lite halvseg men ändå inte. Men å andra sidan har jag sovit ganska mycket både igår och idag. Jag tror nog jag ska städa klart och se hur det känns helt enkelt.

Ha det gött!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com