Lör 30 juli

2011-07-30 @ 18:20:56
Det är mycket nu. Jag har bara en natt kvar på jobbet, sen åker jag till Lysekil i en vecka, men samtidigt känns det som att jag har väldigt lite tid till saker och ting. Innan jag åker på måndag morgon måste jag städa, tvätta och packa, och jag ska träffa Katinka innan hon åker tillbaka till London om ett par dagar. Jag funderar på om jag ska dygna, alltså vara vaken efter jobbet istället för att sova som jag brukar, så jag kan gå och lägga mig tidigt imorgon kväll och orka upp till tåget på måndag. Dessutom är det nog bra att göra för att vrida tillbaka dygnet.

Igår var det musikalfest i alla fall, och det var hur mysigt som helst. Jag ville knappt gå därifrån. Känns sorgligt att inte veta när man ser alla igen, efter att ha vetat att man ska träffas minst en gång i veckan. Men det ordnar sig nog. Jag vet bara inte hur jag ska hinna städa och packa inför flytten och träffa alla människor och samtidigt inte bli helt söndernervig. Det är ganska konstigt alltihop just nu. Men kul.

Mest av allt är jag bara lättad över att jobbet snart är klart. Woot woot!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com