Mån 18 juli

2011-07-18 @ 06:10:06
Jag tycker att jag är ganska skärpt i vanliga fall. Jag kanske inte framstår som så alltid, men man måste ju spara på krutet så att säga. Men på jobbet, där blir jag ett tvättäkta retard! Jag fattar ingenting av någonting, känner mig allmänt i vägen, räknar fel, glömmer dela ut tidningar och måste gå tillbaka, glömmer ta med löpsedlar och måste gå tillbaka, blir tillsagd vad en portkod är och glömmer bort den i samma sekund, trots att jag upprepat den för att inte glömma den, går i princip med budboken fastklistrad i nyllet för att jag glömmer vem på vilken våning i vilket hus som ska ha vilken tidning i samma sekund som jag läst det. Jag kan ju alltid skylla på att jag är ny, eller att jag är noggrann, men jag själv känner mig bara retarded.

Så därför är det bestämt att jag ska till Lysekil första veckan i augusti och då ska jag inte göra någonting förutom att slappa. Jag ska fan vara latare än Bruno Mars och hans Lazy Song, eller vad den nu heter. Ska bli riktigt skönt att komma iväg, och helst av allt vill jag åka nu på en gång.

Men tills dess ska jag fortsätta vara nervös inför Bjärnum, och glädjas över att mina fina vän Katinka är hemma ett tag från London. Whopdidoo!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com