Mån 25 juni

2011-07-25 @ 16:34:00
Ni anar inte vilken emotionell dag jag har idag. Jag drömde en massa jobbiga saker och till slut drömde jag att min syster hade dött. Jag vaknade upp gråtandes och jag kunde inte sluta gråta på säkert 15-20 minuter. När man drömmer något sådant fastnar man liksom i känslan, och jag kan knappt tänka på det utan att börja gråta. Hon ringde när jag sov också, och jag vågar knappt ringa tillbaka, för det känns som att jag kommer börja gråta igen, haha. Och när man vaknar gråtandes så blir man lite extra känslosam hela dagen, känns det som. Eller jag känner så i alla fall. Usch, säger jag bara!

Men nu till något betydligt roligare! I fredags var jag hos Jessica på grillkväll. Det var riktigt trevligt med grillning, dricka, vattenpipa, oerhört trevligt sällskap, dans. Det var tokroligt, det enda tråkiga är att det var lite som ett avskedsparty. Jessica har åkt till USA i ungefär en månad nu, och jag har åkt till Småland när hon kommer tillbaka, och hennes kompis Julia har begett sig ända bort till Chile (!) då. Så det är lite tråkigt. Men Småland är i alla fall närmare än Chile, så jag träffar henne nog snart igen. I slutet av september får jag ju en till systerdotter, så då måste jag ju hem och hälsa på tösen.

Och idag var det tänkt att jag och Simone skulle till Grönan och se Eric Gadd, men det bidde inte så. Tråkigt men ändå skönt, eftersom jag är så gråtig, haha! Men imorgon blir det Allsång på Skansen, och jag är faktiskt tokpeppad! Ska bli riktigt roligt. Om någon vill haka, så gör't!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com