Ons 20 juli

2011-07-20 @ 06:28:53
Klockan är halv sju på morgonen, jag har kommit hem från jobbet och jag har precis ätit lite frukost. Det brukar behövas något i magen efter att ha sprungit i trappor i flera timmar. Men nu sitter jag här och vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag både vill och borde sova, men lägger jag mig vet jag att jag kan sova till tre på eftermiddagen hur lätt som helst. Det är snarare svårare att vakna upp innan dess, trots väckarklockor.

För det är nämligen så att jag måste iväg till Skatteverket och fixa ett nytt ID-kort, för mitt går ut om tre dagar (!). Så frågan är - Ska jag vara vaken ett par timmar till, åka dit när de öppnar och sedan åka hem och sova bort hela eftermiddagen och kvällen ELLER ska jag sova ett par timmar nu, åka dit någon gång mitt på dagen och vara lite tröttare ikväll? Kan inte bestämma mig. Och hur jag än gör så lär jag ju se dundertrött ut på bilden ändå, så det behöver jag inte tänka på. Men jag skulle nog satsa på det senare alternativet. Jag får be pappa ringa mig vid 12-tiden och påminna mig om att jag ska gå upp. För jag vill inte sova bort hela eftermiddagen och kvällen, jag tycker redan att jag sover bort för mycket av dagen. Oundvikligt med nattjobb, men sån är jag!

Näe, så får det bli - lite sömn nu. Snark och hej!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com