Mån 13 juni

2011-06-13 @ 10:39:39
Jag har precis hittat en låt som jag tyckt om i många år, men inte riktigt vetat vad den hetat eller vem som gjort den. Och nu så! Allt tack vare min musik-sök i telefonen. Helt genialiskt måste jag säga. Kan bara inte låta bli att mysa till den här låten!

Idag lämnade jag barnen på dagis och det var faktiskt riktigt skönt att komma upp tidigt, komma ut och träffa både syster och barnen och allt detta innan klockan nio på morgonen. Skönt!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Alltså är vi soulmates, eller VAD!!!? Jag bara ÄLSKAR/ÄLSKAT denna låten sen första gången jag hörde den! Min lovelåt <3

2011-06-14 @ 18:12:23
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com