Mån 27 juni

2011-06-27 @ 20:37:49
Idag följde jag med min syster på ultraljudsundersökning av lilla bebisen hon har i magen! Det var första gången och ganska häftigt, och jag blev faktiskt lite rörd. Allting såg fint ut och jag ser riktigt fram emot när den kommer i september! Spännande!

Och så bara måste jag visa mina nya skor jag inhandlade idag. Det var absolut inget jag hade råd med, eftersom jag sparar mina pengar till i höst och flytten, och absolut inget jag egentligen behövde med tanke på att jag borde köpa andra skor. Men de var så snygga att det där lilla lilla lilla mode freaket inom mig tog över. För de är gudomliga. Och jag kände att jag kunde få unna mig dem.



De underbara sakerna är inköpta på DinSko och kostade 399 kr. De fanns även i rött och en härlig turkos, om någon skulle vara intresserad. 13 cm klack, 3 cm platå. Jag är head over heals in love. Och det är väl ändå föreståeligt?! Eller vad säger ni?

Hej så länge!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Så jäkla SNYGGA!!! A.V.I.S!

2011-06-27 @ 21:16:15
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/
Skrevs av: Katinka

Det är verkligen förståligt! Jag har gjort samma sak hur många gånger som helst, sen lämnar jag i och för sig alltid tillbaka dem eftersom jag är sämst på att gå i högklackat, haha. Tack för chattstunden igår, fina du <3

2011-06-28 @ 14:03:50
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com