Tis 21 juni

2011-06-21 @ 18:18:57
Jag vet att det är lite mindre än två månader kvar till jag ska flytta. Men jag kan bara inte gå omkring och vänta på att "Shit-inte-långt-kvar-nu-måste-börja-packa"-dagen ska infinna sig. Jag är så himla om och till mig, och när man som jag har en mage som inte alls vill samma sak som jag, och lämnar mig svagt illamående, och speciellt på dagar då det är kallt, regnigt och åskar - då kan jag inte låta bli.

Så jag gick till mitt flytta-hemifrån-skåp och började gå igenom vad jag har. Det enda som är tråkigt med att bo på internat är jag kommer ju inte behöva ta med mig mina kökssaker som jag faktiskt har samlat på mig under åren och bara längtar efter att få använda. Har nämligen någon princip om att de är just mina egna grejor, som därför inte ska användas förrän jag har flyttat. Inte förpesta dem med hemma-baciller så att skämta. Heh.

Däremot har jag fint packat ner handdukar och lakan, tillsammans med duschdraperi (Jag har faktiskt ett sånt. Behöver jag ett sånt? Om jag får eget badrum kanske? Vad vet jag, har ingen aning om hur det ser ut!) i en fin liten ikea-kasse som nu väntar på att bli flyttad till Småland. Herregud, så spännande det här är!

Hur som, lystring
- jag vill ha med mig lite bilder (alltså typ små tavlor) och ha, på mina fina vänner. Jag har ett problem - jag har inte så mycket sånt! Så om mina fina vänner råkar ha nån fin bild eller två kan ni väl maila dem till mig så kan jag försöka framkalla lite och ta med mig? Jag har ändå tänkt det innan, men nu har jag bara en jättebra anledning. Så bläddra igenom fotoalbumen nu!

Gosh, så till mig jag är. Wiiie!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com