Tis 7 juni

2011-06-07 @ 12:50:28
Nu är jag solmosig som få. Igår var jag med några vänner på Gärdet och det solades, chillades, kubbades och kastades frisbee. Det var riktigt mysigt, men varmt och nu känner jag mig helt varm och seg, precis som en kola som bara fastnar i tänderna. För vart jag än sätter eller lägger mig fastnar jag tills jag får värmeslag och lägger mig i nästa svala hörn. Så jag vet inte varför jag gått med på att gå och bada, men det kanske är precis det jag behöver - att kylas ner lite. Men jag har en känsla av att jag inte kommer vilja ligga i solen särskilt länge. Men det dämpar i alla fall mitt dåliga samvete jag får om jag bara sitter inne och stirrar när det är varmt och soligt ute eftersom det är precis det jag längtar efter hela året om. Så på det stora hela är det nog skitbra!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com