Tors 9 juni

2011-06-09 @ 10:26:39
Ännu inget ytterligare besked från skolorna. Men jag har dock fått sommarjobb! En månad blir det, från slutet av juni till slutet av juli. Tidningsbud, sex nätter i veckan. Ska bli spännande, men det blir nog ganska slitsamt kan jag tro. Men med tanke på att alla mina pengar är slut, och jag inte vill ta mer av mina sparpengar förrän det verkligen kniper, så är det jättebra. Visserligen får jag inte lön förrän i slutet av sommaren, men då förblir jag i alla fall inte lika pank.

Igår började jag rensa i min byrålåda, för att kunna rensa i garderoben så jag kan rensa i rummet. Ni hajar - mina förvaringsutrymmen + mina kläder går inte ihop så det blir någon slags evighetsmaskin. Men jag är inne i ett "jag är så less på detta kaos"-mode så jag kanske faktiskt lyckas göra mig av med saker som jag har sparat alldeles för länge. Vi får se! Det är ändå så molningt just nu och jag har ont i magen, så det där med solning känns inte helt lockande ändå. Kanske tar ett dopp senare på dagen om det vill sig så.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com