Ons 16 mars

2011-03-16 @ 11:10:19
22.50
Den här dagen har verkligen bara varit helt värdelös. Att jag försov mig var bara början.. Och jag vet inte ens hur jag försov mig heller. För jag hade ställt klockan, så jag vet inte om klockan av någon underlig anledning inte ringde, eller om jag helt enkelt bara sov så sjukt djupt att jag inte vaknade. För jag vaknade inte ens till av någonting alls under morgonen.

Men inte sjutton blev dagen bättre från det. Nej, jag har gått omkring och frusit, smånyst och hostat till ibland och känt mig allmänt hängig, sådär som när man håller på att bli förkyld. Så det blev ingen promenad, och jag har bara varit hemma och inte gjort ett skit. Och inte nog med det blir jag så himla emotionell när jag är så där halvhängig. Så jag har gått omkring och varit helt gråtig helt utan anledning hela dagen. Och när jag och mamma helt plötsligt slutar tala samma språk under kvällen så bara brister allt. Om vi säger så här; himla tur att jag inte sminkat mig idag.

Jäkla dålig dag... Så nu tar jag min katt, och lägger mig och sover, och hoppas att jag har fel angående min "förkylning" och att morgondagen blir raka motsatsen mot vad den här värdelösa dagen har varit.



11.10
Idag försov jag mig. Jag vaknade 10 minuter innan min föreläsning började. Fail, på det! Så för att slippa åka till skolan för att höra sista kvarten så bestämde jag mig för att stanna hemma. Ska försöka ta mig ut på en promenad. Måste ju hålla koll på hur det smälter på stigen där jag brukar jogga, så jag vet när jag kan börja jogga igen utan att riskera att bryta både armar och ben. För det vore ju onekligen tråkigt att göra det. Jag hoppas att det har smält undan ganska bra, för det känns som att jag har riktigt mycket spring i benen som behöver komma ut!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Gumsan vill bara ge dig en stor, stor kram! Jag vet, inte nog med att man är deppig över att man är förkyld, så blir man jätte känslig för precis allting! Hoppas vi båda blir friska och krya snart! Love you!

2011-03-17 @ 11:02:08
URL: http://http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com