Ons 2 mars

2011-03-02 @ 22:16:52
Jag tänkte gå och träna idag, men det blidde inte av. Jag kände mig inte alls på humör för ett till jympa-pass, var inte så sugen på aerobics eller afro, och jag orkade inte åka längre än skarpnäck eller farsta. Och med tanke på att jag inte orkade det bestämde jag mig för att ta en lugn kväll. De är underskattade! Dessutom har jag inga lektioner imorgon och på fredag, så jag kanske kan hitta något fint pass så där mitt på dagen. Vore ju väldigt trevligt.

Och idag har varit en ganska härlig dag. Ätit god mat, kort dag i skolan, fick trevligt samtal från min lilla (eller inte så lilla, på så där två meter...) vän Tommy, vädret var underbart, precis så jag vill ha det. Och jag hoppas att det håller i sig länge, och att det börjar bli varmt nu. Mars och allt.

Och på tal om värme - jag kanske är helt galen, men jag har redan börjat fundera på över vad som händer till midsommar. Inte så lätt, då ingen annan börjat planera för midsommar, haha. Men någon måste ju börja. Hux Flux så är det juni, liksom. Men vi får se vad det blir. Hur som hoppas jag bara att det blir en riktigt rolig midsommar. Fast ofast blir det vad man gör det till.

Och med det - peace!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tommy

2 meter är väl inte SÅÅ mycket xD

2011-03-03 @ 00:24:26

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com