Ons 30 mars

2011-03-30 @ 10:30:12
Idag fyller min farmor år. Enligt hon själv fyller hon 29 år, för 45e gången eller något liknande, haha.

Men det var egentligen inte det jag tänkte skriva om. Fast egentligen borde jag inte skriva alls, eftersom jag borde läsa Oliver Twist. Men jag får skynda mig här. För jag var bara tvungen att skriva om att jag hittade en liten broschyr om snaps! Och helt logiskt började jag tänka på midsommar, då det inte bara handlade om snaps, utan det var bilder på sill, potatis med dill, räkor, grillat, jordgubbar - rubbet! Inte undra på att man längtar. För längtar, det gör jag! Speciellt efter att ha suttit hela dagen, för ett par dagar sedan, och sjungit och spelat svenska sommarvisor om maskrosor som är som Små solar i gräset och att Jag tror på sommaren. Då känns det ganska logiskt att längta. Och trots att det ännu är ganska kyligt ute så är ju faktiskt varmare dagar på väg, så nu blir det bara bättre! Och om ni tvivlar så kan ni ju alltid lyssna på denna.

Tjohej!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Åhh jag längtar så jag nästan dööör till sommaren och inte minst midsommar! Btw, har jag lagt upp lite bilder på bloggen på en klänning jag hittade igår, som jag LÄTT ska ha på mig just på midsommar...åhhh! Blir lite lätt överraskad (eller inte) att vi just tänkte på midsommar samtidigt, igen, haha!

2011-03-30 @ 12:32:04
URL: http://http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com