Sön 20 mars

2011-03-20 @ 16:33:18
Jag ska försöka att inte skriva nåt tråkigt, för det är så himla.. tråkigt.

Så istället skriver jag så här; Vilket härligt väder vi har det! Och imorgon och på tisdag ska det bli 8-9 grader, så det ser fint ut. Och inte nog med det, imorgon är det vårddagjämning. Så från och med det är dagen längre än natten, vilket jag gillar. Och det blir bara bättre liksom! Helt underbart härligt.

Och sen kan jag ju säga att den här låten är en låt som jag fann på Spotify och gillade direkt. Jag hoppas ni gör det också.

Vi kanske ses ute i vårsolen.

Tjipp haj!

Skriv nåt fint
Skrevs av: [email protected]

Åhh jag vill oxå ha fint väder! Jag får satsa på måndag eller tisdag helt enkelt ;). Nice låt, den ska jag skaka rumpa till, haha. Eller förresten VI ska skaka rumpa till den när du kmr HIT!!! Puss <3

2011-03-20 @ 16:59:11

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com