Tis 29 mars

2011-03-29 @ 22:35:58
Det blev ingen kamera idag. Riktigt tråkigt! Det var ett erbjudande som var ortroligt prisvärt. Men vi var inte de enda som hade tänkt det. De sålde slut i hela Stockholm inom en halvtimme. Helt sjukt! Nog anade jag att många skulle vara på hugget, men det är ju helt galet vad fort det kan gå! Men vi ska leta vidare, och förhoppningsvis hittar vi vår lilla kamera.

Och jag måste bara säga att "Oliver Twist" är nog den långsammaste bok jag någonsin läst. Jag har läst hela dagen, med paus för det vanliga som mat och så. Men jag har inte läst hundra sidor! Och boken har femhundra sidor. Hela dagen! Jag håller på att bli galen. Jag kommer verkligen ingenstans med den där jäkla boken. Och jag som hade tänkt att ha läst ut den vid det här laget. Men tji fick jag! Men jag får lösa det på något vis. Om inte annat får jag improvisera fram något runt det jag kan. Vad gör man inte, liksom?

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com