Tis 8 mars

2011-03-08 @ 23:42:47
Har egentligen inget vettigt att säga, förutom att en av uppgifterna är klara. Med 40 minuter till godo. Jag trodde jag skulle sitta och skrika i panik fem minuter innan, men det gick ju bra. Den skulle dessutom vara 400-600 ord, jag tänkte att jag skulle få kämpa med 400. Slutade på 570. Det känns jätteskönt att ha den ur världen. Nu ska jag bara göra klart den andra, vilket inte är så bara, den är tydligen ganska svår att komma igång med. Men jag har sista-minuten-pluggat sen sjunde klass, och jag har sällan misslyckats. Det tär självklart, sista-minuten-plugg är inget jag rekommenderar eller så, jag har helt enkelt ingen studieteknik, så det blir så. Men det jag menar är att jag hoppas och tror att om jag bara kommer in i det så kanske det går ganska bra ändå.

Hur som; one down, one to go.

Peace!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com