Tors 24 mars

2011-03-24 @ 18:36:42
Idag kändes det som om vändningen kom. Jag mår fortfarande lite illa och så där, men jag känner mig lättare än på länge. Och lite som att jag skrattat idag för första gången på länge. Fast Tove ringde igår. Då skrattade jag. Tack Tove.

Jag tog mig till skolan, och var ganska nere, och jag pratade med studievägledaren, vilket gjorde mig ganska förvirrad. Jag hade tänkt att det där med att droppa en kurs skulle vara lite smidigare än det är. Men jag kommer nog sluta med mindre än 30 poäng. Men jag behöver bara 18, så med min plan jag har blir det bra ändå. Och bara där känner jag mig betydligt mer lättad. Så förhoppningsvis blir min mage gladare snart igen.

Men inte nog med det! Jag får tillbaka skatt. Två och ett halvt lax, det tackar jag väldigt mycket för, eftersom jag alltid oroar mig för vad saker och ting kostar. Så nu kan jag kanske slappna av lite. Och jag ska åka till Simone i Göteborg i april, och då kan det behövas lite pengar!

Och sist men inte minst - jag är med i Åhléns Klubb, och jag loggade in på mailen, och såg att jag kunde få ett litet sms som ger mig 30% på vårjackor, genom att bara logga in. Sagt och gjort! Så nu ska jag se ifall jag hittar nån fin vårjacka jag kan unna mig.

Jag hoppar den här turen håller i sig lite till. Because I like it! Me wants it!

Peace out, lovers and haters!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tove

You are so very welcome, my dear!

2011-03-25 @ 22:40:35
URL: http://Tovlov.soclog.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com